Det 3-stjerners Hotel Lumen Am Hauptbahnhof Hamburg har en utmerket beliggenhet 16-minutters gange fra Elben. Det tilbyr også pålitelig service sammen med et bankboks og bagageoppbevaring.
Hotel Lumen Am Hauptbahnhof tilbyr 41 rom med utsikt over byen. Det er også et skrivebord og et privat sikringsskap. Badene leveres med et separat toalett og en dusj for mer komfort.
Hver morgen serverer det en frokostbuffé. Gjestene kan nyte tyske retter og måltider i Schiffer Borse, som ligger 400 meter unna.
Stedet ligger i nærheten av Kunsthalle mens en 25-minutters spasertur fører deg til Elbphilharmonie. Schauspielhaus ligger en kort spasertur unna, mens Miniatur-Wunderland er 2 km unna. Du kan komme deg til Rickmer Rickmers museumskip på få minutter med bil. Hauptbahnhof / ZOB busstopp er 200 meter fra hotellet, og en 5-minutters spasertur tar gjestene til Hauptbahnhof Sued U-Bahn-stasjon tunnelbanestasjon.
Flyplasser
Togstasjoner
Flyplasser
Togstasjoner
Landemerker
Her kan du finne bekreftede anmeldelser som brukerne våre la ut på dette nettstedet
Anita
2023-10-27
Rommet var stort og rent i de nederste etasjene. Vi elsket det. Alet er en god inkl. Fasiliteter. Beliggenheten var utmerket, relativt nær Kunsthalle. Det var hovedhandlegate og en handlegate rundt hotellet.
Bjørn
2023-10-18
Vi likte dette stedet. Alt i alt er det en en ideell base for sightseeing i Hamburg, vi hadde det utrolig gøy. Frokost var over gjennomsnittet, mye mat. Nærhet til flyplassen, kun 15 km.
Martine
2023-10-12
Sengen var plettfri, jeg likte den. Beliggenheten i et vakkert område var beleilig og praktisk, og det var hovedhandlegate og en handlegate i nærheten.
Jon
2023-09-14
Vi fikk et stort og lyst rom i de nederste etasjene. Det var sentral nær jernbanestasjonen. Jeg fant Nagel med perfekte drinker 300 meter unna.
Atle
2023-09-11
Beliggenheten var fin og perfekt - kort vei fra overalt vi ønsket å gå. Vårt rom, inkludert et god størrelse bad, var rent og stort. Restauranten var god og servicen var god. Det er synd at vi hadde ikke tid, men vi ville ha blitt lenger.
Halvor
2023-09-09
Ekstremt romslig, moderne rom med funksjonelt bad, oppvarmingen, for eksempel. Vennlig betjening, en privat parkeringsplass var tilgjengelig i nærheten...
Mona
2023-09-01
Beliggenheten var utmerket og fantastisk og jeg kunne benytte meg av en privat parkeringsplass i nærheten. Flott restaurant innen lett gangavstand fra hotellet. Fine rom med gode senger, herlig pris. Frokosten var over gjennomsnittet, de lager masse mat.
Oddbjørn
2023-08-25
Fin og ren sted, alt var flott. Sentral beliggenhet, relativt nærme Kunsthalle. Ikke langt fra tog/busstasjon, jernbanen, sentrum.
Finn
2023-08-10
Alt om det var en god. Ren hotell med sentral beliggenhet nær store attraksjoner. Når været var varm dro vi til Cafe Curiosa i nærheten, og spiste kaffe/bakverk.
Anne
2023-08-01
Rommet var moderne i de nederste etasjene, jeg virkelig likte det. Beliggenheten i nær avstand fra Ausstellung Dialog im Dunkeln var lett og fin. Maten deres var god med et bredt utvalg av retter
Per
2023-07-27
Rommet var moderne med gratis Wi-Fi. God kundeservice. Dessuten kunne jeg parkere i nærheten. Beliggenheten var fin og perfekt, for eksempel var Kunsthalle 10-15 minutters gange fra hotellet. I nærheten av en jernbanestasjon og bra for å besøke byen.
Freddy
2023-07-02
Sengen var gode, rommet var godt og utmerket. Vi virkelig likte utsikten som var fin. Servicen her var utmerket.
Hans
2023-06-20
den har fin og perfekt beliggenhet i nærheten av ohnsorg theater. god maten til frokost. lett innsjekking og generelt god service. takk for oppholdet - ville ha blitt lenger.
Svein
2023-05-25
Vi bodde bare 2 netter, da vi hadde ikke tid, men glade for at vi valgte dette fantastiske og vakre hotellet. Moderne, store rom, vennlig personale, praktisk beliggenhet. Plettfrie senger og fin utsikt. Jeg hadde et komfortabelt opphold på lenge.
Erling
2023-05-13
Hver gang i Hamburg bor vi på dette hotellet. Fint hotellet var rent, beliggenheten var vakker og utmerket. Rommet var moderne, ekstremt romslig med funksjonelt bad. Hyggelig personale, vennlig service. Restauranten var flott og maten var fabelagtig.
Øyvind
2023-05-04
Vi hadde et verdi-for-pengene rom i de nederste etasjene. Frokost var over gjennomsnittet, med mye matalternativer.
Otto
2023-04-20
Rommet var verdi-for-pengene og personalet vennlig. Restauranten var god, fremragende service, god mat.
Christian
2023-03-28
Hotellet hadde en sentral beliggenhet, og det var ganske nærme Schauspielhaus. Rommet var verdi-for-pengene og moderne for oss.